Raamatupidamisteenus korteriühistule

Korteriühistu raamatupidamisel kehtivad spetsiifilised nõuded, mis mõjutavad nii kulude jaotamist kui ka majandusaasta aruandlust. Kulude jagamine toimub vastavalt korteriühistu põhikirjale ja üldkoosoleku kinnitatud tasumääradele, järgides korteriühistuseaduse põhimõtteid.
Majandusaasta lõpus koostatakse ühistu liikmetele selged ja arusaadavad tegevusaruanded, samal ajal kui majandusaasta aruanne esitatakse Äriregistrile nõutud formaadis. Meie eesmärk on tagada läbipaistev ja korrektne finantsarvestus igale korteriühistule.

Korteriühistu raamatupidamisteenuste HINNAKIRI

Ühistu suurus

Summa kuus korteri kohta

Summa kuus alates

0-10 korterit

70.- eurot

11-20 korterit

al. 80.- eurot

21-30 korterit

al. 90.- eurot

31-60 korterit

2.90 eur/korter

korterite arv x 2.90

61-

kokkuleppel

kokkuleppel

Ühistu suurus

Summa kuus alates

0-12 korterit

70.- eurot

13-20 korterit

80.- eurot

21-30 korterit

90.- eurot

31-60 korterit

korterite arv x 2.90

61-

kokkuleppel


Hinna sees:

  • Jooksev raamatupidamine;
  • Raamatupidamise sise-eeskirjade koostamine;
  • Arvete koostamine;
  • Töötasu arvestus, TSD deklaratsiooni esitamine;
  • Töötajate registreerimine, haiguslehtede täitmine ja edastamine Haigekassale;
  • Maksekorralduste ettevalmistamine, maksude tasumine;
  • Igakuised tulude-kulude aruanded;
  • Igakuised remondifondi kasutamise aruanded;
  • Majandusaasta aruande koostamine;
  • Juhatuse nõustamine finantsküsimustes;
  • Abi majandustegevuse aastakava projekti koostamisel.

Lisatasu eest:

  • Õigusalane nõustamine, panga operatsioonide teostamine, arvete väljatrükk, majandustegevuse aastakava koostamine.