Korteriühistu raamatupidamisel kehtivad spetsiifilised nõuded, mis mõjutavad nii kulude jaotamist kui ka majandusaasta aruandlust. Kulude jagamine toimub vastavalt korteriühistu põhikirjale ja üldkoosoleku kinnitatud tasumääradele, järgides korteriühistuseaduse põhimõtteid.
Majandusaasta lõpus koostatakse ühistu liikmetele selged ja arusaadavad tegevusaruanded, samal ajal kui majandusaasta aruanne esitatakse Äriregistrile nõutud formaadis. Meie eesmärk on tagada läbipaistev ja korrektne finantsarvestus igale korteriühistule.
Korteriühistu raamatupidamisteenuste HINNAKIRI
Ühistu suurus
Summa kuus korteri kohta
Summa kuus alates
0-10 korterit
70.- eurot
11-20 korterit
al. 80.- eurot
21-30 korterit
al. 90.- eurot
31-60 korterit
2.90 eur/korter
korterite arv x 2.90
61-
kokkuleppel
kokkuleppel
Ühistu suurus
Summa kuus alates
0-12 korterit
70.- eurot
13-20 korterit
80.- eurot
21-30 korterit
90.- eurot
31-60 korterit
korterite arv x 2.90
61-
kokkuleppel
Hinna sees:
- Jooksev raamatupidamine;
- Raamatupidamise sise-eeskirjade koostamine;
- Arvete koostamine;
- Töötasu arvestus, TSD deklaratsiooni esitamine;
- Töötajate registreerimine, haiguslehtede täitmine ja edastamine Haigekassale;
- Maksekorralduste ettevalmistamine, maksude tasumine;
- Igakuised tulude-kulude aruanded;
- Igakuised remondifondi kasutamise aruanded;
- Majandusaasta aruande koostamine;
- Juhatuse nõustamine finantsküsimustes;
- Abi majandustegevuse aastakava projekti koostamisel.
Lisatasu eest:
- Õigusalane nõustamine, panga operatsioonide teostamine, arvete väljatrükk, majandustegevuse aastakava koostamine.